2 Nisan 2013 Salı

Kitaplar

Kitaplar...

İşte benim dünyam, o kapağı açıp ilk sayfayı çevirmem ile başlıyor. Hangisi olduğu hiç önemli değil!
Sadece okumaya başladığım anda beni kendisine hayran bıraksın, dünyasına alıp benim ufkumu genişletsin. Hayata bakışımda yeni bir perspektif kazandırsın, benim için yeterlidir.

Pek büyük olmayan fakat beni idare edebilen mini bir kütüphanem var diyebilirim odamda. Hayatımın ilerleyen günlerinde ise kitaplarıma büyük bir oda ve daha yüzlerce yeni arkadaş edindirmeyi düşünüyorum.

İşte böyle yerleri olmalı bir evin...







Kitaplarımdan bahsetmişken, uzun zamandır yapmadığım bir alışkanlığıma geri dönmeye başlıyorum. Kitaplarımı tekrardan okumak! Ben biraz tuhafımdır bu konuda beğendiğim kitapları tekrar tekrar okur, hayran kaldığım filmleri sürekli izlerim. Aynı şarkıları dinler, aynı düşünceler içinde kendimi hapsolmuş bulurum. Belki benim yeniliklere açık olmadığımı düşünüyorsunuz... Öyle olabilirim! Yeniliklerin güzel olanlarını hoş karşılar ama eskiye olan bağlarımı ise hiç koparmam. Bir gün o yenilerde eskidiğinde diğerleri ile aynı özellikleri paylaşacaklardır benim için.

Yeniden okumaya başladığım kitap Karıncalar, özellikle ilk iki kitaptaki hikaye, kurgu ve içinde bulundurduğu  kısa sorgulamalar benim zihnimde ayrı bir yere sahiptir. Kitabı tekrar okuduktan sonra ayrıntılı bir incelemesini sizlerle paylaşmayı planlıyorum.

Sonrasında Ramses serisini okuyacağım ve İzmir Kitap fuarına yeni kitapları, farklı dünyaları kendi dünyama katmak için okumaktan en çok haz aldığım kitapların taze mutluluğuyla gideceğim.

1 yorum:

  1. Ahhh böyle bir ev için neleri feda etmez ki insan! :)
    Eski kitapları okumak ne kadar güzel bir şey :)

    YanıtlaSil