9 Şubat 2014 Pazar

Animasyon Filmler

Disney son bir yıldır animasyon filmler konusunda gerçekten iyi işler çıkarıyor. Genel olarak bir çok animasyon filme bayıldığımı söylemeliyim, hatta fırsatım varsa 3D olarak sinemada izlemeye çalışırım. Çocukların arasında kocaman adam olarak onlar kadar heyecanlı, onlar kadar meraklı, onlar kadar filmin büyüsüne kapılmış...



Disneyin ise son bir yılda izlediğim ve beğendiğim filmlerinin kahramanları bayan! Gerçi bazılarını geç izlediğim doğrudur, ama hepsi birbirinden harikaydı. Öncelikle Rapunzel, sonra Cesur ve en son olarak Frozen. Çizimleri bir o kadar birbirine benzese de o kadar güzel yapılmış figürler olmuşlar ki kendinizi onların hayat akışına bırakıyorsunuz, yansıtılan mimikler, hareketler birebir bizim günlük davranışlarmız gibi yani çok iyi gözlemler yapılmış. Hatta filmi üç boyutta izliyorsanız ve biraz kendinizi kaptırmışsanız, onlar şaşırınca sizde şaşırıyor, nefes nefese kaldığında veya bir gerilim olduğunda soluklarınız değişiyor. Farkında olmadan ağzınızdan istemsiz sesler çıkarabiliyorsunuz.



Birbirinden bir o kadar farklı ama bir o kadarda benzer olan üç prensesin filmlerini izlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum. Eminim ki siz de bana katılacaksınız...








Tabi ki, Canavarlar, Noel Yortusu, Up, Wall-E ve diğer animasyon filmlerini de unutmamak lazım ;-)

3 yorum:

  1. Animasyon canavarı geldiiii! Sırf yazının başlığını görünce atladım bloguna. Ama ben bunların hepsini izledim ya :(

    YanıtlaSil
  2. Canavar geldi kaçıııınnn! :D

    Bende uzun zamandır animasyon film çıkmayınca tekrarlara başladım, ondan yazayım dedim haberi olmayanlarda izlesin :)

    Benim ilgimi çeken en yakın animasyon Kayıp Karıncalar, belki yurtdışında yayınlanmıştır. Güzel bir filme benziyor ;)

    YanıtlaSil
  3. Bunları ben de izledim, kızım da bayılıyor bu filmlere :)

    YanıtlaSil