14 Aralık 2013 Cumartesi

Eski hareketli parçalar

Yolda birinin arabasından dışarı duyulan bir müzik sesi vardı. Eskilerden bir yabancı parça, o zamanlar yabancı müzik karşıtıydım ama zamanla dinlemeye başladım. Lise yıllarında bu tepe noktasına ulaştı lakin hala o ortaokul sıralarında dinlemeye başladığım parçalar aklımda hatta ezberimde. 



Bakalım siz hangilerini hatırlıyorsunuz;



Arada kaynayan da bir çok şarkı olduğuna eminim ama gerek klipleriyle gerek sözleriyle ilk aklıma gelen liste böyle oluşuyor. Hepsini hatırladınız mı?


Ya bunu :-)


5 yorum:

  1. hımmmm bayağı eski şarkılar yaa.

    lambada life is life coco jambo var bi de di miiii o zamandan.

    backstreet boys.
    robbie williams.

    :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen :) , feel love falan bak unutmuşum, coco jambo... Ah nasıl çıkmış onlar aklımdan :/

    YanıtlaSil
  3. Ya küçük minnak şeyin adını unuttum ama benim vardı. Çocukluğumu hatırlattın bana

    YanıtlaSil
  4. Sarı renk dinazorlu sanal bebeğim vardı :-)
    Artık çalışmıyor ama hala duruyor.

    YanıtlaSil