4 Şubat 2014 Salı

Eski parçalar (Türkçe)

Tatilin en güzel yanı hiç bir şey yapmamak, uyumak ve yine uyumak olduğunu biliyorum ama o da bir yere kadar ikinci tatil günü hemen sıkılmaya başlıyorum.

Tatil dediğin yeni yerleri gezmek, değişik kültürleri tanımak, yeni insanlarla sohbet edip yeni dostluklar kurmak olmalı bana göre, eh bunların bir kısmını yapabilmek için de para lazım ki o mevcut durumda bende hiç yok. Durumumu en güzel Louie anlatır size :-)




Bende evde oturmanın verdiği sıkıntıyla hobilerimle uğraşıyorum (bilgisayar oynamaktan arta kalan zamanda) bu sırada da biraz müzik iyi gidiyor. Lakin yanlışlıkla eskilerden bir şarkı denk geldi mi bittim! Eski şarkıların ardı arkası kesilmiyor, şu da vardı, bu da vardı derken bakın karşıma neler çıktı;




Şarkı isimlerine bakınca biraz cümle oluşuyor gibi geldi bana siz ne dersiniz?

Gerçi Sezen Aksu kadar iyi olmamış :D





4 yorum:

  1. Vega
    Bayılırım bu şarkılarına

    YanıtlaSil
  2. İz bırakanlar unutulmaz vardı birde favorim :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Ah bir zamanlar dilimden hiç düşmezdi Ankara :)

      Sil