18 Aralık 2014 Perşembe

Kadın-Erkek-İlişki-Mim

Geçen günde taslağa attığım bir yazıdan sonra fark ettim ki hep hayallerimdeki kişinin özelliklerini yazıp yazıp kenara koyuyorum. Nasılsa öyle biri olmadığını biliyorum ya! Öyle olduğunu düşündüklerim de hep o hayalimde oluşturduğum kıyafeti giydirdiklerimdi ve kıyafeti çıkarmakta baya hızlı davrandılar. Baktım ben aynı şeyleri yazmaktan sıkılmıyorum, bari elimdeki resimlerden bir paylaşım yapayım dedim. 

Hatta bunu bir mim haline getirebiliz. Resimlerle ilişki tanımınız? 
Okuyan herkesi mimliyorum.





Çocukluğun büyük yürekliliğiyle...



Ami gibi akıllı biriyle...



Ana kız böyle olmalılar ^.^



Birbirimizin peluş ayısı olmalıyız..



Farklılıkların birleşimi olmalı..



Oğluma gitar çalmayı öğretmeliyim...



Oğlan dediğin babası gibi olmalı tabi :D



İlk heyecan, ilk keşif!


Sevmek demek mıncırmaktır :D



Aşkın dansını yapmalıyız.



Dünyanın en güzel kadını olmalı!



Engelleri aşmalıyız!



Gençlikte, yaşlılıkta aynı olmalı...


İlk öpücük!




Karavanla yolları ağlatmalıyız. (araç kiminse beni ağlattı mesela)


Kelle avcısı nedir bilmeli tabi ki! 



Aynı şemsiyeyi paylaşmalıyız.




Orman evi yapsak ya!




Kim demişse doğru demiş.



Sevgiliye hizmette sınır yok!




O hikayelerde ki aşk olmalı bizimki



Filmleri yapılmalı...



Sarılarak uyumalıyız, kokusu en güzel parfüm zaten..



Yatak muziplikleri şart tabi ;)



Yatakvan olsa bile yeter bize...







Seven gözlerle baksın yeter..



Neşeli günler bizi bekler!



Mimlendiniz hemen resimleri toplayın! :D




4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Yok valla! :D
      Anca filmlerde görüyor, kitaplarda okuyoruz...

      Sil
  2. Aman nereden okudum, neredn girdim bloguna. Şimdi mimlendi mi ben? Yapmayacağım :D Ama çok güzel olmuş bayıldım. O değilde kızın erkeğin sırtına oturup, tabure gibi kullandığı görüntü neydi ya! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimlendin! Mimlendin! :D
      Teşekkürler!

      Eh işte sevgiliye hizmette sınır tanımayız :P (Çocuk hangi kafayı yaşıyormuş merak ettim bende görünce resmi :D )

      Sil