30 Nisan 2013 Salı

Kendimi sorguladim.

Tabletten  blog yazma denemesi İİ.
Laboratuarin baslamasini beklerken sikintidan yapacak bir sey bulamadim ve butun sosyal paylasim sitelerinde gezindikten sonra boyle.bir Yazi yazayim dedim fakat sosis parmaklarla kucucuk klavyeden yamak gercekten zor oluyor.

Sosyal aglarda paylasilanlari okudukca herkesin belli konularda asilamaz takintilari olduguna inanmaya basladim ve bu paylasim yerlerinin asiri samimiyetsiz oldugunu dusunuyorum. Cunku insanlarin paylastiklari veya yazdiklari sozler sadece kendi iclerindeki bir sorun icin yazilmis olmasina ragmen cok buyuk genellemeler iceriyor. Ornek olarak butun erkeklerin odun oldugundan bahseden birisine erkek arkadasini sordugunuzda yok o muhtesem birisi diyebiliyor. Peki butun erkekler ayniysa sen neyle cikiyorsun?

Benzer olarak her yerde efil efil aski arayan insanlar var (bende bunlardan biri sayilabilirdim gecen yila kadar) ama bu insanlar onlarin karsisina kendilerini seven biri ciktiginda fellik fellik kacacak delik ariyorlar. Ee ask kapinda iste noldu? Cevap hep klasiktir
: o benim aradigim degil.  

Peki geleni reddedecektin de niye ortaliga ver yansin ediyordun?

Ayni olaylar siyasi konularda da var ama oraya girmiyorum  cunku benim o konulardaki tavrim bana aittir ve kesindir.

Ustteki diger konuda ise benzer seyleri ben de yaptigim icin kendimi sorgulamak istedim. Yaptigim buyuk bir iki yuzlulukmus gibi gorundu bana.

 Bu konuda sizler ne dusunuyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder