7 Şubat 2013 Perşembe

Yeraltı Karargahı (Odam)

Yaşam alanım, porsuk yuvası ve ayı ini gibi düşünebilirsiniz. Evimizin batar katında sadece ve sadece bana özel bir oda. Daha hala tam istediğim hale getirememiş olsam da odayı Evim Şahane ekibini kıskandıracak şekilde babamında yardımlarıyla ben yaptım.  Lakin hala toplamayı bir türlü beceremiyorum ve bu beni sinir ediyor :)



Evet çok fazla gereksiz eşya etrafta dolaşıyor, hiç biri ayak altında değil ama insanı rahatsız eden bir fazlalık var. Ve tatilden dönünce darmadağın bıraktığım odanın içine giriştim en azından daha uyumlu bir hale getireceğim. Ee yeni dönem yeni dersler ve artık çalışılmaya çalışılacak olmanın verdiği zorunluluk. Ayrıca kendimi daha fazla geliştireceğim el işleri için çalışma ve hobi alanı düzenlemesi yapmak gerekiyor.

Hep topladığım ve iki güne kalmadan dolabımı toparladıktan sonra biraz yazayım dedim, fazla uzatmaya gerek yok toplamaya devam...
 Pfff hiç bitmez benim oda toparlama işim :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder