31 Mart 2013 Pazar

Nisan

Aylardan Nisan ayına gelmiş bulunmaktayız. Aslında yılın bu kısmıyla ilgili hayallerim farklıydı ve tamamen farklı bir yola girdi. Bakalım 2013'ün geri kalan günleri nasıl geçecek.

Mart'ın son haftası benim için hem güzel hemde biraz üzücü geçti ve nisan ayına gelmiş bulunmaktayız. Bu ay nasıl geçecek çok merak ediyorum açıkçası, çünkü beş ay gibi kısa bir zaman kaldı...

Bu arada dünya tamamen karışıyormuş gibi görünüyor. Oturduğum yerden ahkam kesmek kolay belki ama Kore yarım adasında veya Ortadoğu bölgesinde savaş çanları çalıyor gibi görünüyor.  Bir biri ardına gelen restleşmeler ve meydan okumaların sonuçları neler olacak göreceğiz. Ne yazık ki askeri bilinç olarak çok düşük seviyelere indik ve savaş durumunda emir komutayı başarıyla yönetebilecek askeri bir zekanın şu anda yönetim kademesinin üst sıralarında bulunduğunu hiç düşünmüyorum.

Pfff! Yarın 1 Nisan ve en çok korktuğum fizikonun sınavı var. Durumum joseph joseph konumunda. Çalıştım mı? - Tabiki hayır.
Bakalım sonuçlar ne olacak, üç hafta boyunca sınavlarım olacak ve 17sinden sonra özgürüm.

Gelişi şen şakrak olmasa da geçişi şen şakrak bir nisan olur umarım hepimiz için.
Herkes güzel bir nisan ayı geçirsin.

Bu arada

BEWARE! :-)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder