18 Ocak 2013 Cuma

İlk yazı

Sayfanın başlığına bakmayın siz, aslında yeni açmış olduğum bloğun ilk yazısı. Daha öncesin uzun bir süre yazma, saçmalama ve her şeyden biraz biraz paylaşımlarım oldu eski bloğumda.

Artık onu sonlandırdım ve kaldırdım. Eh bütün verileri bilgisayarıma aktardım tabi ki o benim ilk deneyimim.

Yazarlık konusunda, paylaşım konusunda çok başarılı olduğum söylenemez. Zaten öyle fazla yazan biri değilimdir, ben daha çok düşünce ve hayal adamıyım. Kafamda yüzlerce düşünce birbiri ardına sıralanır, bazıları yapacaklarım, yaptıklarım ve diğerleri ise gelecek hakkındadır. Olayları en iyi ve en kötü sonuçlanacak şekilde kurgularım mesela... Hiç bir zaman iki şekilde de olmaz, hep kötüye yakın bir şekilde ama ortalama düzeyde benim tahmin bile edemediğim olumsuzluklarla gerçekleşir.

Genel olarak nasıl biri olduğum hakkında ben size onlarca şey söyleyebilirim, fakat bir insanı en iyi arkadaşlarından öğrenebilirsiniz. (Onlarla tanışma fırsatınız olmadığı içinde yazdıklarımdan bir şeyler çıkarabilirsiniz sanırım.)

Yinede ben biraz kendimden bahsedeyim. Burçların genel mantığına inanan biri değilimdir, ama doğduğumuz daha doğrusu ilk defa hücre olduğumuz anda evrendeki atom dizilimlerinin bizi etkilediğini düşünmekteyim. Bu şekilde de bazı huylarım Aslana fazlasıyla uyar; ego, biraz ukalalık, yönetim düşkünü, şaşayı seven, kesinliği seven vb... bir çok özellik. Farklı olarak biraz içine kapanık, fazla duygusal, 'just a little bit romantic', tuhaf bir şekilde sıradan (kendimin hep özel olduğunu düşünmüşümdür, zaten kim düşünmemiştir ki! :) )

Belki söylenebilecek bir çok şey daha vardır. Neyse geri kalanları ara ara anlatırım ben size, şimdilik okuyan herkese iyi günler...

Işık ve sevgi sizin yanınızda olsun!

(18.01.13)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder