19 Ocak 2013 Cumartesi

Cumartesi

Başlığı yazarken aklıma FD geldi ve açtım Cumartesi şarkısını...

Güzel bir gündü, son haftalarda hep yaptığımız gibi Elfkızı ile sinemaya gittik. Yeni vizyona giren Celal şle Ceren'i izledik. Ve biraz atıştırdıktan sonra şöyle bir çevreyi dolaştık, Elfkızının kendine aldığı şiir kitaplarından Ümit Yaşar Oğuzcan'ı ben okumak için aldım, en azından benim hislerime tercüman olan anlatamadığım şeyleri anlatan bir şair. Açıkçası onu okurken keşke duygularımı bende bu kadar net bir şekilde anlatabilsem diye hayıflanıyorum. Çünkü ben kendi hareketlerimin kısıtlı ve bazende yapmacık gibi durduğunu düşünüyorum, diğer insanlar o kadar samimi ve sıcaklar ki kendi aralarında. Ben kendimi en sevdiğimin yanında bile soğuk nevale olarak görüyorum bu da beni düşündürüyor... Nasıl davranılacağını bilmiyorum daha, bu yüzden de olabildiğince uzağım insanlara. Çevremdeki duvarı bir türlü yıkamadım sanırım :(

Her neyse, nasıl düşünürsem düşüneyim benim için en eğlenceli, en güzel günler cumartesileri oluyor ve zamanın nasıl geçtiğini anlayamıyorum( bence cumartesileri 36 saat falan olsun :P ) Hep cumartesi olsun veya :D

Bu arada merak edenler için Celal ile Ceren'den biraz bahsedeyim. Şahan Recep İvedik'ten sonra daha iyi bir iç çıkarmış sanki (hah oda iyiydi lafım yok o kadar izlendiğine göre iyi olmalı yani) fakat içindeki Recep hala yaşıyor bunu filmde de görebilirsiniz. Bir ilişkinin içinde ne kadar çok dış etken olduğunu çok net bir şekilde yansıtmış. Ah o arkadaş tayfası zaten her iki kişi içinde durumları çok farklı noktalara getiriyorlar. ( Gerçi şimdiye kadar arkadaşlarımı dinlemedim de ne oldu ) Ne olursa olsun insanlar sevdiklerinden bir türlü vargeçemezler, çünkü en uygun kişi o size sevgiyle bakan kişidir bence. Her şeye beraber göğüs gerebileceğiniz kişidir. Evlenme teklifi sahnesine bayıldım(Gerçi kafamdakiler biraz değişik biraz sıradan ama oda iyiydi)
Genel olarak izlenebilecek bir film, Bol bol kahkaha atacaksınız :)

Son olarak;
' Herkesin Ceren'i vardır benim Ceren'im de sensin!' diyor ya Celal, işte orada çok doğru söylüyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder