2 Mayıs 2013 Perşembe

Tuhaflık!

İlk defa farklı karakterlerde kendimi tamamen dışarıdan izleme fırsatı buldum. Friends'ten bahsediyorum.
Üçüncü sezonun son bölümlerine geldim ve en son izlediğim bölüm tamamen benim kendi hayatımda yaşamış olduklarım.

Gerçekten tuhaf bir his!
Benim yaşadıklarım ve 1997 yılında çekilmiş bir bölümde olanlar. Söylenen sözler, söylenmeyen sözler hissedilen duygular. Bu kadar çok benzeyeceğini düşünmezdim ve dışarıdan biriymiş gibi onları izlemek... ilginç!

Chandler'in Ross'a söyledikleri aynı şeyleri bende duydum hatta aynı kelimelerle ve aynı şeyi yaptım.
Monica'nın Pete'e söylediklerinin ise aynısını duydum, hatta aynı şekilde tepki verdim.

İzlemeden göremez, yaşamadan bilemezsiniz ama hayatınızın film haline getirildiğini düşünün... Sadece daha kısa süre içerisinde sizin yaşamış olduğunuz her şeyi izleyebiliyorsunuz.


Son izlediğim bölümden sonra fark ettim ki! Friends'i daha sıcak bir dizi yapan şey bizden bir parça olması, gerçeklerin, hislerin, kullanılan sözlerin tamamen bizi yansıtması.

Böyle düşündükten sonra biz mi doksanlı yıllarda kaldık? Yoksa zaman akıp giderken değişen hiç bir şey olmuyor mu?











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder