17 Mayıs 2013 Cuma

Şenlikler!

Ve uzun zaman sonra beklediğim günler geldi çattı!

Bendeniz kendi okulunun şenliklerine katılmayıp, daha önceden okuduğum okulun minik ama eğlenceli şenliklerine katıldım. 

Kendi okulumun şenliklerinde Sıla, ve Emre Aydın vardı, arkadaşlardan aldığım haberlere göre de gerçekten çok güzel konserlermiş. Pek pop ve fantezi türünde müzikler dinlemediğim için ne Sıla ne de Emre Aydın ilgimi çekiyordu o yüzden gitmek istemedim. Belki önümüzdeki şenliklerde gelen sanatçılara göre katılım gösterebilirim.

Asıl benim için şenlikler çarşamba akşamı Ogün ile başladı. Bir önceki akşam çıkan Athena'yı ise elimde olmayan nedenlerden dolayı dinleyemedim. Bir şenlik klasiğim olarak arabamı aldım, gerekli tedarik tamamlandıktan sonra ver elini şenlik alanı. Uzun bir süredir bir arada olmadığım arkadaşlarımla ayrı ayrı vakit geçirmek gerçekten çok güzeldi. Özlemişim lan! Ve okuldaki popimin okuldaki arkadaşlara oranla fazla olması onları biraz kıskandırdı. Resmen hiç tanımadığım görmediğim insanların beni tanıması garip hissettiriyor. Çünkü bu benim için hep tam tersi olmuştu. 

Aynı sınıfı paylaştığım arkadaşlarımın bir çoğunun bu yıl son şenliğiydi. Ben her şeye en baştan başlamışken onlar okul yıllarını geride bırakıp çalışma hayatlarına adım atacaklar. İki hafta diplomaları ellerinde :)
Ve bu olayın en güzel yanı ise doyasıya eğlenmiş olmamız, onların mezuniyet çoşkusuyla beraber son geceyi Fuat Saka konserinin ardından ayakta sürekli oyun oynayarak ve kurtlarımızı dökerek tamamladık. Zaten toplam uyku saatim 4 saat falandır iki günde. Ama geçen seneki Mecaz konserinden sonraki en zevkli şenlik günüydü. Arabada konaklamanın keyfide cabası.

Üniversite öğrencisi olmanın en güzel yanı bir şenlikler iki yeni insanlarla çok rahat ve samimi bir şekilde tanışabiliyor olman. Ve şimdiye kadar gördüğüm en güzel ortam kesinlikle o nalet dağ başı alanı büyük kendi küçük okulumdaydı, oradaki sıcaklığı bulmak gerçekten çok zor. 
Güzeldi ve en güzeli ise Ogün konseriydi! 
Hiç unutulmayacak bir şenlik!

Ve bu iki şarkı çarşamba  gecesine damgasını vurdu!











This 'Şenlik' is Legen...
dary!  :-)

2 yorum:

  1. "Saydım" baya eski bir şarkı ve ben de çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O Gün albümü zaten başlı başına bir efsane bence...
      Ben en çok 'Kimdi' yi seviyorum, ama Düşmez Kalkmaz'ı söyleyerek gönlümü aldı :D

      Sil