8 Mayıs 2013 Çarşamba

Spider-Man



Çocukluğumuzun en sevilen kahramanlarından biri olan örümcek adam'ın çizgi film serisini bugün bitirdim. Uzun servis yolculuklarında sıkıntıyı azaltmak için başlamıştım. Her biri yaklaşık 13 bölümden oluşan 5 sezon sonunda sevgili Peter Parker bütün evrenleri kurtarıp sevdiğine M.J. 'e kavuşuyor. (M.J. in Peter'a 'Tiger' demesine bayılıyorum. ^.^ )



Hikayeyi bilmeyeniniz yoktur. Radyasyona maruz kalan bir örümcek fen öğrencisi Peter'ı elinden ısırır ve olaylar örgüsü başlar. Marvel çizgi filmin içine ilginç bir şekilde bütün çizdiği karekterleri de eklemeyi unutmamış. Painkiller, Blade, Fantastik Dörtlü, Kaptan Amerika, Iron Man hatta X-Men ekibi çeşitli bölümlerde Örümceğimize  yardımcı oluyorlar.

Her ne kadar olay örgüsü son kısımda saçmalasa da genel olarak gerçekten de izlemesi keyif veren çizgi filmlerden biri. Açıkçası Dc Comics karakterlerini kendime daha yakın bulmama rağmen Marvel'in kahramanlarını izlemenin yeri ayrıdır.

Eğer orta seviye ingilizce bilginiz varsa rahatlıkla orjinal dilinde izleyebilirsiniz ve öyle izleyince daha zevkli olduğunu göreceksiniz. İzlenecekler listenize koymayı unutmayın ;)

Yeni bir seriye daha başlamayı düşünüyorum ama neye başlayacağımı bulamadım.
Elimdekiler:
Sailor Moon Serisi
X-Men(İzledim)
Avatar
Tom ve Jerry
Batman
Süpermen
Pokemon(Portakal liginin sonuna kadar sonrasını nedense izleyesim gelmiyor)

Hangisine başlayacağıma karar veremiyorum. Siz ne dersiniz?
Bunlar dışında bölüm uzunluğu 20 dk civarında olan her türlü dizi, çizgi film tavsiyesine açığım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder