14 Mayıs 2013 Salı

HIMYM




Bugün itibariyle sekizinci sezonun sonuna geldik.
İlk bölümünden beri ilgiyle izlediğim bir dizi. Önümüzdeki sezon olaylar serisi nasıl olacak gerçekten merak ediyorum. İzlemeyenleriniz varsa kısaca olayları anlatayım...

Baş kahramanımız Ted kızı ve oğluna anneleriyle nasıl tanıştıklarının hikayesini anlatmaktadır. Onun uzun ve sıkıcı anlatım tarzı çocuklarını her ne kadar sıksa da Ted olayları en baştan konu alarak onlara aktarıyor.

Başlama noktası ise Robin ile tanıştığı gün, çünkü onun hayatının aşkı olduğunu düşünüyor. Ve sonrasında hayatında gerçek aşkla tanışana kadar geçen süreyi en küçük detayına kadar anlatıyor. Anlatım bazen hüzünlü, bazen mutlu ara sıra sıkıcı ama bir o kadar da eğlenceli.

Günümüzde herkesin aradığı şey Marshall ve Lily inin aşkı mesela, ayrıca Ted kadar duyarlı birini ve Barney kadarda 'Awesome!' birini veya Robin kadar çekici ve güzel birini arıyor. Çünkü hayatımız sürekli Ted gibi arayış içinde! Hayatımıza anlam katacak olan o özel kişiyi arıyoruz...


Yaşantım, çevrem ve duygularım söz konusu olduğunda Ted gibi biri olduğumu rahatlıkla söyleyebilirim. Olmadık anlarda olmadık şeyler yapar, çok gereksiz şeylere önem verir. Herkesin bildiği sırları saklamaya çalışır. Çoğu zaman aptalca konuşur. Ne olursa olsun arkadaşlarının yanında olmaya çalışan biri. Onun canını en çok acıtan kişiye bile her zaman yardım eden biri... Ted you're our bro!

Geçenlerde yaptığım bir hangi karaktersiniz testinde Marshall çıktım. Önce fazla tuhafıma gitmesine rağmen hayatta başıma gelenler Ted'in yaşamı ile benzese de içimde yatanın Marshall olduğunu biliyordum.

Hey Lily! Umarım en kısa sürede karşıma çıkarsın!...




'Cheers! For Friendship!'


PS: Ben Ted olarak aynı dizi karakterinde ki gibi arkadaşlara sahip olmam da bu diziyi sevme nedenlerimden biri... ve ilk resimdeki gibi onu gelinliğin içinde gördüklerinde büyük ihtimal tuhaf ifadeler olacak.
Fazla Spoiler vermemek için yazmadım ama som bölüm beklediğimizden biraz farklıydı ama güzeldi. :)

1 yorum:

  1. heeey bu dizi efsanelerden oldu artık.
    big bang theory gibi.
    :)

    YanıtlaSil