6 Ekim 2013 Pazar

Ne istiyorum ben?

Pek bildiği söylenemez, belki de çok fazla şey istiyorumdur. 
Bir yalı, 
araba,
bankada biraz para,
ekebileceğim minik bir bahçe,
alımlı, güzel sevgi dolu ve hamarat bir gelin annem için(kendim için istemiyorum bak ;) )
afacak iki tane velet.
tamamdır heralde, eh bir de uzun ve sağlıklı bir ömür hepimize...

Başka bir şey kalmadı. Daha ne isteyebilirsin ki mutlu olmak için 
Dünyayı yönetmek mi? Peh ne yapayım ben bu çivisi çıkmış dünyayı.
Halkın lideri olmak mı? Bu halk ancak yalancıları dolandırıcıları onları sefalete sürükleyenleri takip eder beni etmez...
Çok para sahibi olmayı, fabrikatör olmayı mı? Nereme tıkacam o parayı öteki tarafa giderken, fazlası hep sinir strestir o mübareğin!

Bak hayalim olan uzayda seyahat etmeyi gerçekleştirmek isterdim ama şöyle başka canlılarla tanışmak hoş olmaz mıydı?  Aldırmayın siz bana hayal gücüm çok fazladır benim.

En çok istenen şeyler gerçek olmazmış, öyle diyorlar çevredekiler. Tanımadığım insanlardan da duydum öyle hikayeler. Eskiden çok iyi bir sevgili isterdim! Artık vazgeçtim... Kimsenin duygularını inciltmek istemezdim, o yüzden içimde sevgi yoksa yaklaşmazdım bile birine, en iyi arkadaşım hep bana 'Paladin' der. Bende hep 'O kadar da değil sadece doğru insanı arıyorum' derdim artık demem heralde çünkü insanlar yanlışları görerek büyürler ve doğruyu görürler.

Aklımda hiç bir tarif bulundurmamışımdır ama bugüne kadar kendimi yakın bulduklarımın özelliklerine bakarak bir resim çıkarabilirim sanırım.

Artık ilk ilgilendiğim gözlerinde o sevgi ışıltısını görebilmek, yanılsaması bile olsun orada olsun,
Yanıma yakışacak güzellikte olsun( yanlış anlaşılmasın bu tipsiz bu güzel kızı nereden bulmuş demesinler ;) )
Çok konuşsun arkadaş! Konuşmayan kız hiç çekilmiyor ya
Kitap okumaktan, tarihten, tiyatrodan, klasik müzikten, müzikalden, operadan bilimum kültürel etkinlikten hoşlansın hatta beni kulağımdan tutup götürsün. Ben gitmeyi severim zaten ama tembelimdir üzerinize afiyet...
Bilgisayar oyunlarından da birazcık anlasın! Lütfen lütfen lütfen :)
Beni idare etsin ve içindeki çocuğu hiç öldürmesin ki bir ömür boyu eğlenip gülelim torunlara anlatılacak maceralar yaşayalım.

Beni soracak olursanız, ortaya karışık bir şeyimdir ama HIMYM Ted bildiğim bana en çok benzeyen dizi kahramanı gerisini siz düşünün...

Amma çok şey istiyormuşum lan ben! :/

İşte örnek kız arkadaşlar :P












2 yorum:

  1. O zaman bize de amiiiiiin demek düşer. Gönlünden geçen tüm güzellikler seni bulsun :)

    YanıtlaSil