4 Ekim 2013 Cuma

İnziva

Teknolojik makineler gibi bizimde 'fabrika ayarlarına dönüş' özelliğimiz olsaydı güzel olurdu. Belki de zamanı geri alıp hiç bir şey yaşanmamış gibi devam etmek... Peki ya zamanı geri aldığımızda herkes olan her şeyi olduğu gibi hatırlasa? Zamanda geriye gitmiş olur muyuz?

Sanırım artık insanlardan sıkıldım! Çocukken daha güzeldi halbuki, koşa koşa insanların arasına dalar onlarla konuşur sohbet eder güzeldik. Şimdi bir topluluğun içine girdiğinde canlı bombamışsın gibi dehşetle bakıyorlar, konuşmaya kalksan..... boş ver. Bireyler nasıl bu kadar birbirine düşman hale geldi çok merak ediyorum, hiç tanımadığın, aynı dili konuşamadığın insanla çok rahat ve huzurlu bir şekilde iletişime geçebiliyorken en yakınlarınla aranda sıra dağlar var.

Yakın geçmişimden özlediğim bir şey var tam bir yıl öncesindeki gibi olsa güzel olurdu. Hani o sohbet var ya işte ben onu özledim aslında, şimdi sadece iki yabancı. Birbirine kan davalılar kadar yakın olan bir arkadaşlık düşünün işte öyle, gerçi ben öyle olmam heralde iki lafın belini kırsak ama 'selam' vermeye çekiniyorum ya o hiç umursamıyorsa diye! Günler ayları kovalar aylar yılları, sonra zaten kim kimi arayacak ki...  Ah bea! Bir kahvenin kırk yıl hatırı var derler eskiler, kahve içmeyi özledim.

Yaz güzel bitti ama sonbahar yine yaprakları döktü, artık inzivaya çekilme vakti! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder