20 Ekim 2013 Pazar

Bayram Tatili...

Tatil mi?
Hani nerede? O.O

Şu bayram ve benzeri Sömestr tatilleri benim için pek tatil olmuyor. Ek vardiya gibi bir durum söz konusu hep.
Yok öyle çalıştığım falan da yok ama okul zamanları daha çok tatilimsi...

Bayram tatili dendiği gibi tabi hemen yola çıktık istikamet Çeşme - Alaçatı! Oooo seslerini duyar gibiyim. Hemen hava yapıyor zannetmeyin orası benim memleketim. Öyle memlekete can kurban değil mi?
Bizde öyle başladık kurbanları kesmeye şansıma 4 taneydi, azalmıştı yani bu sene, ama onlarla beraber bizde canımızı teslim edecektik. Acemi kasaplıktan değil, yorgunluktan. Dedemin yetiştirdikleri öyle kuzu falan değil bildiğin öküz gibi koç üç kişi yere zor yatırılıyor. Bayramın ilk günü öğleden sonraya kadar bol kanlı geçti, Allah kabul eder umarım ve o koçların ruhları gerçek huzuru bulur.

İkinci gün yine koşuşturmalı ve uğraşlı. Üçüncü gün akraba ve komşu ziyaretleri, dördüncü günde üçüncü günden hallice.
Eh tatil bana tatil olur mu?
Olmaz.
Hadi bahçeye zeytin toplamaya, haydi Helleki'ye  odun toplamaya taşımaya ve onları yığmaya. Koca tatil bitti, hadi toparlan geri eve dönmeye ve bende eve gelir gelmez bittim. Her yerim ağrıyor, ödevler beni bekliyor, yarın sabahın köründe kalkılacak.... Ve okula bir zombi olarak gideceğim!

İşte tatil böyle bir şeydi!
Umarım ki sizinki çok zevkli, mutluluk dolu ve eğlenceli olmuştur. Bütün stresinizi üzerinizden atmışınızdır. Çünkü tatiller benden stres alacağına stresimi arttırıyor. O.o

Hadi bakalım sağlıcakla kalın ;)




Bizimkiler tatile gidelim deyince ben :D

2 yorum:

  1. Erkek olmak çok iş yapmak anlamına geliyor. Bu her yerde böyle. Evet vücudun yoruluyor ama beynin dinleniyor. :)
    Kaçıncı sınıfsın ya? :)
    Memlekete bak beeee!!! Süper gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, erkek olmak yorucu...
      Sınıf durumları çok karışık :)
      Herkese öyle memleket lazım :P

      Sil