21 Nisan 2014 Pazartesi

Bu haftasonu

Aslında pek bir şey olmadı. 

Ama garip ama güzel zamanlar geçirdiğim doğrudur.
 Mesela açık öğretim sınavından hemen sonra başladığım kısa yürüyüş 'Challenge Accepted!' nidasıyla eve yürüyüşe döndü. İzmir içinde üç ilçe değiştirerek eve vardım. Toplam 6 km miş sonradan yaptığım hesaba göre.



Pazar günü ise hiç bilmeden tahminen bindiğim otobüsün beni bıraktığı bilinmezlik ve o bilinmezliğin olduğu yerdeki onlarca meslek lisesi beni gerçekten şok etti. Hiçliğin ortasına okul kurmuşlar ve bu hiçlik İzmir'in en işlek semti Alsancak'ın 2 km yanında. 

Bu arada unutmadan İzmir Kitap Fuarı açıldı. Pazar günü sınav çıkışında gittim ve gezemedim diyebilirim çünkü çok kalabalık, kitap fuarından çok insan fuarına dönmüş biraz. Daha önceden aklımda olan kitapların fiyatlarına göz attım. Şans eseri indirimde olduğunu gördüğüm Sherlock Holmes ve Anna Karenina kitaplarını alınacaklar listeme ekledim ve fuar içinde geçen iki saat sonunda yorgunluktan ölmüş bir şekilde güruhla birlikte dışarı ulaştım. Hatta bütün her yeri onlarla beraber bile gezdim diyebilirim, itiş kakış çünkü ortalık.
Neyse perşembe veya cuma günü belirlenen kitapları alıp çıkacağım. Fazla indirim de göremedim zaten nasıl fuarsa...



Pazar gecesi sabahın ilk ışıklarına kadar teknik rapor ödevini tamamlamakla uğraştım ve yarım yamalak bir şekilde de olsa bugün teslim ettim, önümde hazırlanması gereken bir ton sunum ve raporları ise yapılmayı bekliyor.

Ah unutmadan! Derslerin çıkışında fakülte önünde en üst basamaktan başlayıp on merdiveni seke seke aşağıya kadar inip bir güzelde yerde sektim. Denemenizi tavsiye etmem ama eğlenceli olduğunu itiraf edeyim  :D



6 yorum:

  1. İnan ki o az önce başıma geldi ben sadece bir kaç basamak oturarak indim. :D
    Şu an belim çok fena ama :D
    Yol kaybetmeyi bildiğim yoldan gitmeye tercih ederim genelde :D
    İyi yürümüşsün ama ha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah geçmiş olsun...
      Yolu hep bir şekilde buluyorum ama ilk defa kendi kendimi gaza getirip yürüdüm o kadar :D

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun
    :)
    Yazdıklarını olurken İzmir'i ne çok özlediğimi fark ettim.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Hahaha :) challenged accepted !! :) sherlock kitaplarını okumayı ben de çok istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sherlock'un tüm hikayelerinin birleştiği kitabı aldım ama projelerden sunumlardan başlayamadım :(

      Dizisine başlayacağım bakalım nasılmış :-)

      Sil