18 Ocak 2014 Cumartesi

1. Yıl

Bu blog sayfasının ilk yazısını yazdığımdan bu güne tam bir yıl geçmiş. Eski bloğumun gereksiz derecede dolması sebebiyle açmıştım. Burasıda genel olarak her yerden, her şeyden biraz bahsediliyor. Zaten blog açma sebebim kendi hayatımın olaylarını, sevdiğim ve sevmediğim her şeyden bahsetmek için.

Bir yılda geldiğim duruma göz atarsak yaklaşık olarak 200 yazı(Taslaklar dahil) 12000 görüntüleme ve 10 güzel insan sayfamı takip ediyor.

Başıma bir iş gelmez , keyfim kaçmaz, bu hobiden sıkılmaz isem bir yıl sonra yeniden benzer bir yazıyı okuyor olabilirsiniz. Bakalım bu günden o güne ne gibi değişiklikler olarak. ;-)

Son olarak 
Beni izlemeye devam edin!




P.S. : Yazılarımın yarısını sayfamdan bir hafta sonra kaldıracağım. Son kez göz atabilirsiniz :)


8 yorum:

  1. Nice güzel paylaşımlara ya yazılarını niye siliyorsun kalsın

    YanıtlaSil
  2. oleeey kutlarıım.

    teknik bilgiler ve tarifler noldu yaaaa.

    hepsini tek blog yapsan yaaaa.

    üyen neden az ki yaa bunu anlamadım ki.

    YanıtlaSil
  3. İnşallah :)

    Bloğu yedekleyip, benzerlerini yazabileceğim veya artık geçerliliği kalmayan yazıları sileceğim. Her şey birbirine girmesin :)

    YanıtlaSil
  4. Deep

    Hepsi duruyor, ara sıra onlara da eklemeler yapacağım burası biraz kişisel onlarsa benim ihtiyacım olursa yazdığım not defteri :-)


    Bende bilmiyorum ya :D

    YanıtlaSil
  5. Bence de eski yazılarını silme. Arşiv gezmek keyifli oluyor bazen.

    Nice 12000 görüntülenmelere :)

    YanıtlaSil
  6. Kendimi o kadar çok silmeye ayarlamıştım ki!

    Neyse, en gereksiz gördüğüm bir kaçını siliveririm olur biter :)

    Teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
  7. Takip etmeyince çoğu blogunu beğense bile takip etmez karşılıklı. Birde ego manyağı bloggerlar sardı kız yorum yapıyor bir kez takip etsin diye sonra ortalarda yok. blogunu beğenmeyip takip etmeyince takibi bırakan twitterdaki bazı ergen sıpalarla dolmaya başladı blog. Bir de sayı önemli değil zaten en fazla on kişi düzenli yorum yapacaktır sayısal çoğunluğa takılma.

    YanıtlaSil
  8. Aynen buralar bile twitter'e döndü artık, takip edeni ederim falan :)

    Sayısal duruma bakmıyorum, düzenli olarak takip edip yorumda bulunan sizler yetersiniz zaten ^.^

    YanıtlaSil