22 Kasım 2013 Cuma

Rüyalar

"İNEK OBASI UYAN!!!" sesiyle gözlerimi açtım ve telefonun tatil gününün sabahında açık kalan alarmını susturduğum gibi gözlerimi kapadım.



Romantik bir gezideydik,
Zümrüt yeşili gözleri, kıvır kıvır sarı saçları olan dünya güzeli bir kız vardı yanımda ismini hiç bilmediğim...
Bol ağaçlı bir parkta dolaşıyorduk, o heyecanlı heyecanlı bir şeyler anlatıyordu, sonra bir lunaparktaydık Gondolun en uc kısmında oturuyor ve kahkahalar içindeydik. Hissettiğim o mutluluğu anlatmak için kelimeler yetersiz kalır...

Bir ışık parlaması ve gök gürültüsü!

Yataktan hortladım. Hatta çizgi filmlerde ki kediler gibi az kalsın tavana yapışacaktım.

Rüya en güzel, en mutlu olduğum anda yarım kaldı ve üstüne de kocaman bir baş ağrısı! Rüya sırasında uyanmanın hediyesi diyelim.


Dün sabah saatlerinde de böyle olmuştu.

Bu sefer tanıdığım biriyle birlikteydim, sahil kıyısında yürüyorduk...
Havanın o karamsarlığı bize de vurmuştu sanki ama sohbet hoştu, sanki her şey ilk gün gibiydi. Çisildeyen yağmur, elimde bir şemsiye ve köprünün üzerine yürüyorduk tam ortasına geldiğimizde...

Uyandım!

Daha alarmın çalmasına dakikalar var ve bir daha yatmak istemedim.

Son iki haftadır rüya görmeye(hatırlamaya) başladım. Nedendir hiç bilmiyorum, bu yaşıma kadar bir iki rüya haricinde (hepsinde de ölmüşümdür)  rüya hatıram yoktur. Bu yüzden insanların rüyalarını dinlemekten çok hoşlanırım benim hiç yaşayamadığım bir durum olduğu için fakat benim bu rüyalarım geçmişe dönük hatıralar ve geleceğe dönük umutlardan oluşuyor sanırım.

Hayatta rüyalar gibi hep en güzel olduğu ve ya en kötü olduğu anda sonlanıyor ve rüyanın ortasında uyandırılırsanız korkunç bir baş ağrısı sizi kovalıyor.


Herkese güzel rüyalar görmesini ve rüyalarından da güzel hayatlara sahip olmasını dilerim ^.^
Işın üzerinizde parıldasın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder