18 Ağustos 2014 Pazartesi

Evrene Mesaj

Evren,

    Seni severim, gel seninle bir anlaşma yapalım. Artık bana mesaj göndermeyi kes, sapık mısın nesin anlamadım? Haberin olsun ben senin yolladığın mesajları, yaklaşık olarak bir on yıl sonra fark ediyorum, anlıyorum, çözebiliyorum. Bunca yıldır bana ne kaddar çok mesaj yollamışın anca ulaştı ama iş işten geçti.

   Geçen günlerde meteor yağmuru vardı. Biz onlardan birini düşerken görürsek "yıldız kaydı" diye delirir bir de dilek tutarız. On yıldan beri dileğim "Evlenebileceğim bir kız arkadaşım olsun!" şeklindeydi. 25 yaşına geldiğim bu son meteor yağmurunda vazgeçtim, neden?  - Mesajı daha yeni kaptım. Çocuk aklımla evlenilecek hatunu karşıma çıkarmanı istemem kadan büyük bir salaklık yok tabi, çaktım köfteyi! Bu yaşa kadar da çocuk kalmışım ya bana da bravo.

  Bu sefer güzel bir şey diledim! Artık araya kaynatır, benim çözebileceğim şekilde sevabı iletirsen sevinirim. Biliyorsun benim anlama biraz kıt. Cahil cühelayım, hatta biraz şükela olabilirim. Umarım sende olayı kapmışsındır. Güzelcene anlaşmışızdır.


P.S. :Lütfen bir daha dökümde staj,çalışma ortamı denk getirme çok sıcak lan!

En içten sevgilerimle, görüşmek üzere... ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder