10 Ağustos 2014 Pazar

Ben nerdeymişim bea abi!

Sürekli bloğumda gezinmeme ,sizin yazılarınızı okumama rağmen bir türlü yazı yazmayı beceremedim. Yazıp yazıp siliyorum hep, yazdığım her kelimede saçmaladığımı, konuyu fazla uzattığımı ve gereksiz şeylerden bahsettiğimi düşünüp toptan siliyorum.


Artık eve döndüm, iki haftalık tatilim sona erdi. Bayram koşuşturmacası ve ardından güzel bir tatil işte aradığım buydu dedim içimden. Çünkü hiç nefes alacak vaktim olmuyordu ki yine o yoğun döneme girdik sayılır. Staj başlıyor ve bir ay kesintisiz çalışacağım sonrasında kalan bir hafta için şimdiden tatil planları yapmıyorum desem yalan olur. Okul açılmadan bir hafta kafa dağıtacağım bir ortamda eğlenceli bir tatil yapmalıyım.

Bu arada geçtiğimiz haftanın tam ortasında doğum günüm vardı. Ailemle beraber güzel bir gün geçirdim, insanın memleketi tatil beldesi olunca yapabileceği pek bir şey kalmıyor. O yüzden evde kutlamak en güzeli :)
3 yıl önce bir kez arkadaşlarımla kutlama fırsatım olmuştu doğum günümü, ne ondan önce nede o günden bu güne öyle bir şansım olmadı. Yaz aylarına gelen doğum günlerinin ortak kaderi sanırım.

Ah bu hafta düğünlerde üst üste geldi. Ve hepsine de katılmak zorunda bırakıldım. Eh güzeldi, yapılması gerekenleri ve yapılmaması gerekenleri daha iyi öğreniyorum en azından. Gerçi düğünden düğüne koştururken beni de arada kaynatıp evlendireceklerinden korkmadım değil..

Neyse ki kafam rahat, sabit bir iş güç sahibi olmadan evlenmeyeceğimi herkes biliyor. Eskiden doğru kişiyi hemen bulup evleneyim diye düşünürdüm. Zaman geçtikçe farkettim ki doğru kişi sadece benim zihnimin içinde kimi istersem o doğru oluyor. Zaten topu topu kaç kişiyi sevmişimdir ki... Ah bu arada çok ilginç kriterlerim varmış onları keşfediyorum son bir yıldır... Bakalım daha neler çıkacak :-)

Daha sık yazmaya çalışacağım, unutmadan söyleyeyim yemek blogumuza da göz atın yeni yemek tarifleri eklemeye başlayacağım en kısa sürede malum herkes tatildeyken ev işleri bana kaldı. Yeni tatllar denemeye başlıyorum ;-)

8 yorum:

  1. Seninle aynı durumdayız yazamıyorum! :(
    İşte en güzel memleket seninki bea :D
    Doğum günün kutlu olsun!! Ayh kış ortasında oluyor da ne oluyor sanki. Hatırlamasam kutlayan bile olmayacak. Ki ben bu konuda çok hassas biriyim. Ama anlayan yok. :(
    Yap tatil yap. Sonra hiiiç fırsat bulamayabilirsin bak :D
    İyi stajlar! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma en güzel memleket benim ki :D
      Teşekkürler :-)
      Ah tabi birde hatırlayan duyarlı arkadaşlarının olması lazım yoksa yaz kış fark etmiyor. Sen tarihini söyle ben kutlayayım bu kış ;)

      Yarın başlıyor bakalım neler olacak :D (Tatil bitti)

      Sil
    2. 4 Aralık ;)
      umarım güzel şeyler olar ;)

      Sil
    3. Tamamdır, kaydettim :)
      Umarım :D

      Sil
  2. "Ah bu arada çok ilginç kriterlerim varmış onları keşfediyorum son bir yıldır... " bizimle de paylaşsana? :)

    bu arada umarım stajın benzersiz bir deneyim olur senin için, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece onlarla ilgili bir yazı hazırlıyorum :D Çok uyuz bir adammışım ben ya!

      Başladı ve şimdiden ilginç bir deneyim oluyor ama fazla rutin iş yaşamı...

      Sil
  3. Ne güzel yaziyorsun iste kisa ve öz. En sevdigim blogger türü hayatindan bahsedenler. Gecmis dogum gününde kutlu olsun Tuxedocum.

    YanıtlaSil