13 Aralık 2013 Cuma

Cümleyi tamamla mimi!



Sevgili Anarşi farklı bir mim paslamış ama ben biraz geç gördüm, görür görmez de cevaplarımı yapıştırayım cümleleri tamamlayayım dedim. Bakalım neler çıktı, unutmadan takipçilerimden bunu doldurmayan kim varsa cümleleri tamamlamakla mükelleftir. Blog yan gelip yatma yeri değil lütfen :-)


1- Elimden gelse dünyadaki iki ayaklı mahlukların hepsini güneş sistemi dışına yollardım.

2- Kendi kendimi kontrol etmekte gösterdiğim başarıyı, cesaret gereken bazı durumlarda da göstermeyi dilerdim... (Cüneyt Arkın gibi 100 adamın arasına atlarım da bir kızın gözlerine bakıp konuşamam :/ )
3- Beni en çok kaygılandıran şey aşırı iyimserliğim, bir gün feci bir şekilde patlayacak

4- Hayatımın en kötü anıları ayrılıklardır...

5- Yalnızken düşünceler alemine dalar hayaller kurarım

6- Nefret ettiğim durumlar insanların çirkefleşmeleri, yağ gibi üste çıkmaları ve özür dilemeyi bilmemeleri.

7- İşimi seviyorsam tutmayın beni, oradan ayrılmam bile :)

8- kadınlar/ erkekler/ erkekler ne istediğini çok iyi biliyor(Anarşi'ye yanıt :) ). kadınlar ne istediklerini bilmelerine rağmen istemedikleri şeylerle uğraşıyorlar...
9- Hayat insanı çok uğraştırıyor bea!

10 - Çocukken dünya çok daha büyük ve güzel bir yerdi.

11- Başkalarının zayıf tarafı düşmanım olmadıkları sürece bir şey ifade etmez.

12- Yalan söylemek erkeklerin yapmaması gereken bir fiil, yapamıyoruz çünkü :)

13- Her şey kötü gittiği zamanlar bir sitem yollarım Allah'a

14- Geceleri bir 'İyi geceler!' dileği alıyorsanız işte o zaman hayat çok güzel!

15- Başkalarına göre ben nasılım hiç bilmiyorum ama kendime göre sıkıcı, tuhaf, oyun delisi bahtsız bedevinin tekiyim.

16- Kurtulmak istediğim korku hiç bir korkum yok, korkularım sayesinde varlığımı sürdürüyorum.

17- Bazen düşünüyorum da sonra hemen vazgeçiyorum...

18- En çok utandığım şey hoşlandığım kızın karşısında saçmalamaya başlamam :(

19- Keşke ben orta çağda yaşasaydım.

20- Anlamıyorum neden insanlar insan gibi yaşamıyorlar...



3 yorum:

  1. İlk olarak mimi gülerek okudum utangaç pisicik seni Cüneyt Arkın kısmı da güzeldi :D
    Ayrıca sus sen bana cevap mı veriyorsun Erkekler ne istediğini bilmiyor.
    Bir de yalan söyleme konusunda laf mı çaktın acaba erkekler beceremiyor yakalanıyor diye. Asıl söyleyenler yakalanmıyor diye Cem Yılmaz'ın dediğini getirdi aklıma yakalanana yalancı denir, kadınlar ise yalan söylemek konusunda master derecesinde dediği :D

    YanıtlaSil
  2. Biliyorlar hıh! :D
    Aynen Cem Yılmaz'ın dediği gibi " http://www.youtube.com/watch?v=81zxTuF3e7c "
    Meleğiz biz :P

    YanıtlaSil
  3. Bütün yalanlar eninde sonunda çıkar ortaya demek ki kadınlar yalan söyelmiyor erkekler gibi. Yalan söylemiyoruz ki yakalanalım, erkekler daha çok yalan söylüyor ki yakalanıyor işte. :D :D

    YanıtlaSil