13 Haziran 2013 Perşembe

Bitti!

Bütün bir yıl boyunca hayıflandığım tek bir şey olmuştu!

Neden geçen sene okulumu değiştirmedim?

Sonra bunu atlatıp, geç olsun güç olmasına geçtik! Hayat kısa ve zaman çok hızlı akıp geçiyor...
Belki bir kaç yıl geriden geliyorum ama mutluyum ve emin adımlarla geleceğime doğru gidiyorum.
Ülkemin geleceğinin ne olacağı, benim de geleceğimi doğrudan etkileyecek tabi ki fakat en iyi olasılıkları göz önünde bulunduruyor, daha doğrusu en iyilerini ümit ediyor. Güzel günlerin hayalini kurarak mücadeleme devam ediyorum.

Geçirdiğim en güzel yıldı!
Yepyeni bir okul! Güzel bir aşk hayatı ve iyi bir bütçe!
Yıl sonuna doğru yaşamım büyük bir dalgalanma yaşasa da her şey beklediğimden kısa sürede yoluna girdi!

Bu yıl tuhaf bir şekilde ya hep ya hiç modeli benim için geçerli olup! Aldığım dört dersin ikisinden tavan, diğer ikisinden ise taban notlar alarak iki tane bütünleme sınavına girdim ve dönemi bugün itibariyle kapattım.
Notların açıklanmasını bekleyip, uzun zamandır beklediğim tatile doğru koşacağım.

Çalışmak, gezmek ve eğlenmek...
İşte bu yıl o üniversite tatili yılı olacak ve son kez olacak ne yazık ki! 
Sonraki 2 yılımın akıl almaz bir yoğunlukta geçeceği şimdiden belli.


Son bir not:  Lütfen artık şu olaylar bitsin, birisi boşkafalının kafasını doğru şeylerle doldursun! Olacaksak dünyanın en güzel, özgür ve huzurlu ülkesi olalım yoksa dağılalım gitsin zaten bizden bi bok olmaz. 

Huzurlu, mutlu ve hayat dolu bir yaz diliyorum herkese şimdiden... :-)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder