11 Haziran 2013 Salı

Bahçe ve Çiçekler

Yazlıktan;


Sardunya


Gaia


Adını hatırlamıyorum :( 


Beyaz Begonya


Bahçemizin en güzel Gülü!

,

Mor sarmaşık,  bakmaya doyamadığım güzellik!


Dedemin küpe çiçekleri


Pembe beyaz küpe(ilk gördüğümde çok garibime gitmişti)




Beyaz Küpe(Hala böyle bir şey olduğuna inanmıyorum)


Normal Küpe (İşte benim alışık olduğum türü :) )


İzmir'den


Yeni ektiğim kılıç çiçeği
(Çiçek açtığı zaman kokusu başınızı döndürür)
(Bir inanca göre ektiğiniz kılıç çiçeğinin boyu bir metreyi geçerse ev sahibi olursunuz! Bakalım olacak mıyım?)


Maviş 


Nar Çiçeği (Narda yapıyor ama 4-5 taneli ^.^ )


Atlas


Toprak ile uğraşmak, yeni çiçekler görmek, onları koklamak, güzel şeyleri kendin yetiştirmek ve onlara kendinden bir parça gibi özen göstermek.. 
Herkesin yapması gereken bir olay bence!

Geçen gün yola atılmış bir saksı gördüm, bir Orkide! Önce alsam mı emin olamadım, fakat sonra evimdeki diğer ikisinin yanına onuda koyarım diye aldım. Biraz bakım yapıp saksısını değiştirdikten sonra seneye kadar  o kanatları açık periye benzeyen çiçeklerinin ne renk olduğunu görmek için bekleyeceğim, umarım hayranlık uyandıracak bir güzelliktedir!

Her çiçek dalında güzeldir!
Sevgiler... :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder