19 Kasım 2014 Çarşamba

İstediğin Aşksa Ayrılma Vakti Geçeli Çok Oldu

Yalnızlık kimilerinin tercihi, kimilerinin ise mecburiyetidir.

Ben kendimin hangi kısımda olduğunu bir türlü bulamıyorum. Çözmeye çok çalıştım, üzerine çok ama çok düşündüm fakat her hangi bir gelişme olmadı maalesef.


Fakat olmayacak kişileri, yani hep kalp kırıklıkları ile dolu cesur kızları seçmekte hep başarılı olmuşumdur. Lakin hep unuttuğum bir nokta vardır ki benim bir başkasını unutturacak kadar üstün bir yeteneğim, kabiliyetim veya bir özelliği yok. Standart bir türk erkeği olduğumu rahatlıkla söyleyebilir hatta yanına azıcık nerdlük ekleyebilirim. İşte ben buyum! Taa taaa!


Şimdi buradan sevgili arayan duygusal erkeğe bak modu çıkmasın, Duygusalım ama sevgili arayışında değilim, Benim ağzım, dilim yandı o sevdadan yeterince ve yetti.


Aradığım tek şey anlama kapasitesine sahip, bir arkadaş, belki bir yol gösterici, mentor ve iyi vakit geçirebileceğim bir insan. Yani birinin bana katlanması lazım... Ben senden hoşlandım dediğim de aferin iyi b.k yedin ama o hislerin gerçek değil sadece senin yanında olduğum için öyle hissettin diyen bir arkadaş lazım. Sonra düşününce bir kızdan böylesine bir arkadaşlık ve olgunluk beklemek saçma geliyor tabi ki... Kabahat bendenizde!

Tek bildiğim şey Barney'in Playbook'unda olduğu gibi belirli taktikler uygulanarak bir çok kızın tavlanabileceği ama bu bana iki yüzlülük gibi geliyor ve bööylesine önemli bir konuda rol yapmak biraz tiksindirici bir durum ki bir çok erkek bunu yapıyor ve yapmamı tavsiye ediyor. Üzgünüm ama böyle bir şeye girişmem çok zor.


Zaten sonunu göremediğim bir sevdaya başlamak benim işim değil, çünkü başka biri sizle ilgili planlar yaparken yarın ben bundan ayrılırım şununla takılırım mantığı ...... lıktır. Hiç kimsenin bir başkasının rengarenk dünyasını siyah beyaz yapma hakkı yoktur. İşte bu yüzden tebrik ediyorum herkesi çünkü gökkuşağına sahip bir dünya bırakmamış kimse...






Bu Mudur? Nil Karaibrahimgil

9 yorum:

  1. sen kendine bir dayı istiyorsun derdimi anlatıyım derman olsun yalnızlık diyorsun ben söyliyim sen mecbur kalanlardansın dilim yandı diyorsunda içten içe istiyorsunda korkuyorsun karşılıksız olursa diyorsun acı çekersem diyorsun benim düşüncem istedigin kadar kaç isteme kork ya da tam tersi aşk olmak iste olacaklara engel olamasın hayatın boyunca kaçamasın hep tek olmıycaksın sadece bekle beklemek zordur ama bekle işin varsa işine odaklan dersin varsa derse ailenle ilgilen arkadşlarınla gez kendini tek bir şeye odaklama hayatına bak zamanı gelince olan olucaga varır zaten hayatın akışına bırak kendini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dayı değil, bir dost istiyorum. Derdimi söylemeden anlayabilen biri, empati nedir bilen, düşünce tarzıma vakıf olabilecek biri, eh bunlar amanla olur farkındayım ama mümkün sonuçta.

      Evet sütten dilim fazla yandığı için yoğurtu dondurucudan çıkartıp yiyorum. Pek kaçtığım yok, ama korktuğum doğru. Benzer şeyleri yaşamaktan korkarım fakat benim yaşadıklarıma benzer şeyleri yaşatmaktan daha fazla korkarım.

      Sonrasını düşünmeden hayatı yaşamak güzel bir şey fakat bu sırada çevremdekileri ezip geçmek hoş bir durum değil.

      Ben anı yaşarken çevremdekilerin düşüncelerine de dikkat ediyorum.
      Temkinli ve ya işe yaramaz biriyimdir belki...

      Sil
  2. temkinli ve işe yaramaz sanmıyorum sadece fazla düşünüyorsunuz çevrenizdekileri ezip geçmek kalp kırmak bunları kimse istemez dayı kısmı mizahen söyledim herkes gerçek bir dost ister benzer şeyleri yaşamak ve yaşatmak korkusu olagan birşey ama dedigim gibi her zaman planladıgımız gibi gitmez hayat çevrenizdeki insanların düşüncelerini dikkat edin tabi hayatta insan üzülmeli kızmalı mutlu olmalı eglenmesini bilmeli yaşadıgını hissetmeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel söylemişsin, hatta anı yaşamak ve sonrasını düşünmemek bence mükemmel bir fikir. Hippi gibi bakarım bende dünyaya çoğu zaman fakat geleceği belirsizlik içindeki bir yolda kör ilerlemektense oturduğum yerde beklemeyi tercih ederim.

      Çünkü geleceği görmemek insanı öldüreceği gibi başkalarınında ölümüne sebep verebilir.

      Sil
  3. Haklısınız düşünmeden hareket etmek Son derecede tehlikelidir sadece insan kendine biraz zaman vermeli kafasını dinlemeli ya da eglenmeli hayata biraz mola vermeli kısa bir süre düşünmeyi bırakmalı aşk konusuna gelince benim demek istedigim insan aşkı planlayamaz ya da aşkını kendi seçemez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence seçebilir ve planlayabilir.
      Hayat akışına bırakılmalı ve olacaklar elbet gerçekleşir..

      Desen dilediği gibi dokur. diye sevdiğim bir söz var o aklıma geldi. :-)

      Sil
    2. Sanırım biz bu konu da orta yolu bulamıycaz insan aşk planlayamaz düşünün hangi yemegi seviceginizi planlayabiliyormusunuz ya da hangi rengi seviceginizi

      Sil
    3. Yemek yapana bağlı, renk rengine bağlı olaraktan değişebildiğine göre aşk ta kişiden kişiye değişebilir. der olayı görecelik teoremine bağlarım :D

      Sil
  4. Dogrudur ben beyazı severim siz siyahı ama o rengi sevmeyi biz planlamıyoruz içimizden geliyor aşk kişiden kişiye degişir bazı aşklar yakar yıkar bazı aşklar huzurludur ki bu da aşkı yaşayan kişiye göre degişir :)

    YanıtlaSil