12 Mayıs 2014 Pazartesi

Yazı

Baya uzun zamandır yazı yazmamışım şaştım kaldım afalladım..



Günlerin ne kadar hızlı bir şekilde geçtiğini anlamadım son iki haftadır. Neredeyse hiç boş vaktim olmuyor, sürekli bir koşuşturmacanın içindeyim. Fark ettim ki hayat içinde bir koşuşturmaca varsa çok daha güzel oluyor, yoruluyorsun belki, bitap düşüyorsun, uykusuzluktan ölüyorsun(şu anki durumum) ama yaşadığını bütün hücrelerine kadar hissediyorsun.

O kadar hızlı gelişmeler oluyor ki! Saniyelerin bile önemli olduğunu daha iyi anlıyorsun.
Şu an işin içinden çıkamadığım bir planlamanın içine bile girdim, yapacaklarımı ne ara yapsam diye düşünüyorum.

Bugün KPSS'ye başvurumu da yaparak yeniden sınav yarışına dahil oldum. Örgün Üniversitemde 2. sınıf olmama rağmen AÖF'den bu yıl mezun olacak gibiyim(Eğer bu dönem hiç ders kalmazsa) Bu sebeple kendimi bir sınavda deneyeyim dedim.


Artık bazı konularda bir aydınlanma yaşamış olduğumu söyleyebilirim, iki yıl önce ki ben ile şu anki ben arasında tepeler kadar fark var! (Dağlar kadar olamaz ben değişim konusunda biraz inatçıyım) :-)


Burçlarla pek alakam yoktur aslında ama onların mantığına benzer bir durumun bizi etkilediğini hep düşünmüşümdür. Tamamen atomik boyutlarda olarak ve Aslan burcuyum eğer astrolojik olarak bakarsanız. Ve bir o kadar da İkizler burcu insanın içinde kalmaktayım. Aile ikizler, arkadaşlar ikizler sonra gelde aslan burcu özellikleri göster mümkün mü?

Yarın eski okulumun şenlikleri var bir o kadar çok gitmek istememe rağmen lanet olasıca quizler başımın belası olacak gibi duruyor. Neler olacak yarın göreceğiz :-)

Bu arada şöyle kafa dinlemek istiyorum!



6 yorum:

  1. Tuxedo!
    2 yıl önceki dağa baktım da, bir apart odasında kurtuluşunu bekleyen bir kız gördüm. Evet ben dağ motifli bir şehirde yaşıyordum. Şimdiye bakınca dağın zirvesinde değilim belki ama çok fark var.

    Ben de staj arıyorum harıl harıl. Ikinci sınıf oluşuma ve staj zorunluluğum olmayışına rağmen derdine düştüm. Sebebi basit. Ama neyse..

    Karikatür çok şeker ve son fotoğraftaki kafa dinlemelik yeri bulursan, haber et olurr mu?

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman çok hızlı ilerliyor ve biz de aynı hızla değişiyoruz sanki..

      Staj yeri bulmak zor iş, umarım aradığın gibi bir yer bulursun. İşi öğrenmek her zaman faydalıdır :-)

      Ah normalde kendime saklardım ama bulduğum gibi haber vereceğim. :-)

      Sil
  2. Orası nasıl güzel öyle! Ben de koşuşturmacayı severim aslında ama şu ara güya yoğunum ama insanın içinden hiç mi çalışmak gelmez :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke öyle bir yer bulsam da gidilecek yerler arasına koysam :)

      Gelmiyor ya! O çalışma kıvılcımı bile olmuyor bazen :(

      Sil
  3. Boş bir insan olarak kesinlikle artık dolmak istiyorum. Cidden çok sıkılıyorsun boş olunca. :)
    İnan çalışmak içimden geliyor ama yapamıyorum öyle de garip bir şey :)

    YanıtlaSil