17 Ağustos 2013 Cumartesi

Jurassic Park

Memleketten iki günlüğüne İzmir'e gelir gelmez soluğu sinemada aldık! Zaten dönme sebebimin %60'ı filme gitmekti!



Jurassic Park!
Çocukluğumun en muhteşem filmi!


Milliyet gazetesinin bir zamanlar vermiş olduğu bütün Dinazor dergileri elimde, oyuncaklarının hepsinden birer tane ağlaya zırlaya aldırmıştım hep ve 3d görselleri mavi-kırmızı kağıt gözlükler! İşte benim çocukluğum ve en büyük hayalim Arkeolog olmak...


Filmin yeniden sinemaya geleceğini duyduğum ilk günden beri heyecan içindeydim, hiç sinema salonunda izleme zevkini yaşamamıştım ve üstüne bu film 3D olarak karşımdaydı. İzlemeden durmam imkansız!

Aslına bakarsanız biraz nostaljiden farklı değil, yapılan düzenlemeler filmin bazı sahnelerinde açıkça belli oluyor ama parkın atmosferine katılmış olan derinlik yadsınamaz bir şekilde belli oluyor. Hiç izlemeyen genç nesilden veya benim gibi sinemada izleme fırsatını bulamamış şansızlardansanız hemen gidip izleyin derim.

İşte fragman:



 İşte eşsiz filmin müziği:



Umarım 4.film yoldadır ^.^

2 yorum:

  1. Özlettin kendini nerdesin sen ya! Sesin çıkmıyor çoktandır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya bende özledim buraları, memleketteyim ve internet olmaması nedeniyle baya bir uzak kaldım. İki günlük özlemden sonra yine netsiz ortamıma döneceğim fakat ara ara uğramaya devam edeceğim gibi görünüyor artık :D

      Kaldığım yerden bütün yazılarını sıradan okuyacağım ;)

      Sil